7 februari 2007

Återbesök hos Kiropraktorn och Födelsedagsmiddag

Precis hemkommen från Kiropraktorn efter återbesök med Caddie. Nu skall hon tillbaka om en månad igen, och jag skall fortsätta med massage och div. annat som Kiropraktorn rekommenderade. Därefter gick jag en promenad med hundarna i det härliga vädret. Caddie skall alltid röra sig i lugn takt direkt efter behandling, således fick hon hålla sig intill mig. Men tyvärr blev det en väldans kort promenad då gammelmannen Dundee inte har någon bra dag. Han började halta på ett bakben och var lite allmänt vinglig så vi fick vända hemåt igen. Fast det gör ingenting, känner mig inte heller särskilt rask idag (kanske förkylning på gång)?
Ikväll skall vi ha födelsedagsmiddag. Gerrys äldste son Björn fyller år och skall firas. Det blir älgkött med hederlig brun sås och kokt potatis samt vinbärsgele. Som dessert chokladpudding (bläää!), vispgrädde och vaniljglass. Detta kommer sonen att uppskatta...hoppas jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums mums med chokladpudding, men men det är ett minne blott för en knubbis som ja........
Kraaaaaaaaaaaaam