12 mars 2007

Sol, bad och...Minnen


En Prinsessa, en Partyprinsessa och en Tigerunge - med andra ord Caddie, Fly och Tee...och så Sune Terrier förstås.


Årets premiärdopp för Sune Terrier fast inte för vattentokiga Caddie och Fly. Dräktiga Tee har badförbud.

Strålande sol från en klarblå himmel, vindstilla och 15 grader varmt. Djurlivet är fantastiskt - har bl.a. sett citronfjärilar och tranor. Det är VÅR! Vi har varit vid sjön och hundarna var så där lite extra lyckliga. Fast själv har jag tyvärr en Minnenas dag. Jag säger tyvärr, för jag har ännu inte riktigt kommit dithän att jag kan glädjas åt dessa Minnen. Näää, det är en stor otäck klump i magen som gör så himla ont.
Ikväll blir det en extra hundpromenad i det härliga vädret, och då tillsammans med Husse.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser underbart ut, nu är jag avundsjuk på att ni bor så långt söderut....Vi har sett tussilago här iallafall och vi hade iallafall 13 plus.....
Kraaaaaaaaaaaamar från ossss alllla