26 februari 2008

Flocken är delad...

Idag är det exakt ett år sedan jag miste Min Tiger...jag saknar honom...

Tyvärr har det hänt tråkigheter...
Jag och Gerry har separerat, och just nu bor jag tillfälligt hos mina föräldrar som har gård utanför Borås. När detta tråkiga inträffade var jag mitt i slutproduktionen av Apportören och fokuseringen på tidningen har fått gå i första hand. Nu är äntligen tidningen lämnad till tryckeriet och alla praktiska saker skall ordnas.
Gerry kommer att utträda ur kennel Find-it och behåller sina hundar Fly och Slice. Jag har alltså mina två - Caddie och Tee. Caddie är dräktig och är nu i vecka fem, och valptiden kommer jag och hundar att tillbringa hos Caddie's uppfödare Anna-Karin och Lasse (kennel Moorman's) i Dalarna och närmare bestämt strax utanför Avesta. Var i Sverige jag och hundar därefter (mitten av maj) kommer att bosätta oss....ja, det får vi se...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Fin hemsida.
Lycka till!

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

Tråkigheter och seperation kan ses som en nystart. Det är snart vår och valpar på väg...då kan det bara bli bättre

Anonym sa...

Absolut !! Klart det blir bättre...Hoppas du flyttar närmare dina gamla vänner och hetluften..Välkommen tillbaka till gänget igen.......Puss o Kram från oss alla

Anonym sa...

Du hörde nog inte hemma i Skåne! Välkommen tillbaka!