25 maj 2008

Västgöte igen!

Igår tackade jag för mig och styrde kosan mot Borås igen. Hade knappt påbörjat min resa när brorsan ringde och talade om att mor akut fått åka till sjukhus...och där är hon kvar...tar eländet aldrig slut?!
Resan hem med Caddie och Birdie avlöpte helt kanon. Lilla Birdie uppförde sig som en ängel!
Tee, som tillbringat denna tid hos mina föräldrar, verkade närmast chockad över att träffa mig igen. Det såg nästan ut som om hon tappade andan. Men min Tigerunge, som varit så oerhört mattefixerad, är numera minst lika förtjust i mina föräldrar. Där ser man...ingen är oersättlig! Skönt det!
Birdie fick ett fint mottagande av Paddan, Tee och Harry. Och Harry Basset blev idolen!
Har nu bestämt mig för att ta "time out", vilket innebär att jag varit tvungen att lämna återbud till både domeri och planerad kennelträff. Hur tråkigt som helst! Men Caddie har absolut högsta prioritet och för henne är det "lugn och ro" som gäller, och om sanningen skall fram behöver jag nog ta det lugnt också. Det har liksom hänt lite för mycket...
Avslutar med att skicka en stor KRAM till Hedmans!

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter bra, ta du och vila upp dig nu hos dina kära föräldrar, när du får ork och lust är du välkommen till oss på Limmerhult för några opretantiösa dagar eller veckor...Kramar från oss.....