29 januari 2008

Usch och Fy Slice!

Näää, det hjälper inte att se olycklig ut!

Under den senaste tiden har faktiskt Vår Egenuppfödda Favorit samlat på sig en massa minuspoäng! Valpuslingen (valp?!...han är 10 månader!) har exempelvis tuggat skor och hörnen på två köksstolar. Men idag gick Slice helt klart över gränsen när han gav sig på det ena säkerhetsbältet bak i jeepen. Varför kan man undra?! Har den Stackaren kanske en Hemsk och Tråkig hemmiljö?! Han som har en matte som nästan alltid är hemma hos Honom! Grabben som får dagliga promenader tillsammans med övriga hundgänget! Lillpojken som på kvällarna ligger i TV-soffan med huvudet i husses knä och på morgnarna sussar sött tätt intill matte.
För Bortskämd?!....hm…skall fundera över det….

4 kommentarer:

Annika och labradårarna sa...

Hörredu Slice - ska du vara med och träna i fortsättningen får du nog skärpa dig lite... visst, jag gjorde som du också, när jag var ung och dum. Men akta dig, dom kommer att sätta dig i BUR om du inte slutar... och i allra värsta fall kanske tom SÄLJA DIG!

Fråga mig. Jag vet. Det var dj-igt nära för två-tre veckor sen. Är fortfarande orolig faktiskt...

Puss på dig!
Minus

Anonym sa...

BUR I BILEN OCH tummen iögat i övrigt, det du snorunge....Hmmm mina synder äro förglömda då det är sååå länge sedan...//Göran

Akta dig Slice, mina synder kostade mig min framtid som jakthund, vore synd om det gick illa för dig med//Ellen

Va! Bita sönder ! Är du helt från vettet, skärp dig så kan man bara inte göra..//Råbert

Äsch då bit du om du vill..//Maggan

Anonym sa...

Jo grabben, det är bäst att du skärper till dig ett par hack. Min matte var rent förskräckt när hon fick veta hur du sköter dig. A-hunden Slice är ett minne blott, ack, ack gossen min vad ska det bli av dig!!??

"Oroliga farsan"
Dopping

Anonym sa...

Det låter som en mild version av mig när jag var liten :)
Men husse och matte tyckte visst inte det var ok så med lite övertalning fick jag sluta med vad dom kalla för dumheter. Men ack så goa tider det var... / Whiskey pisky mannen.