13 januari 2009

God fortsättning på det nya året


Limmerhult i vacker vinterskrud.


På nyårsafton bjöds det på Havets Läckherhet nr 1 perfekt tillagad av Calle! Hummer är det absolut bästa jag vet och jag fick njuta av denna delikatess vid två tillfällen på Limmerhult! Mmmmmmm...så underbart gott!


En annan kväll var det "Räkfrossa"...inte så dumt det heller!

Har tillbringat nästan tre veckor i Östergötland hos "Limmerhultarna" Cinna och Calle. Meningen var väl kanske inte att jag och hundar skulle stanna riktigt så länge, men någon typ av märklig influensa däckade först Cinna och därefter mig så några dagar liksom bara försvann. Det har varit en trivsam och härlig tid...mycket god mat och dryck, uppfriskande hundpromenader och givande hundträning samt självklart en massa "gött tjöt". Har ridit ett par gånger också, var väldigt ringrostig men märkligt nog finns känslan ändå kvar på något sätt.
Stor KRAM till "Limmerhultarna" för härliga dagar!


Var med på en fasanjakt en iskall och blåsig vinterdag. Lite fågel men trevligt hade vi!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kraaaaaaaaaam tillbaka vi saknar dig redan!!!/Limmerhultarna

Anonym sa...

Ridturer ?!!! fick du mersmak...Hälge står till tjänst när du vill..fast han kanske vill ha någon yngre. Han har ju mig (kärring) och stallkompisen varmblodstoet Veronica 18 snart 19 år att tampas med.Fast som sagt du är alltid välkommen och rida (han är hundvan) kram från korta svägerskan ps. roligt att du är hemma igen.