17 januari 2009

Prinsessans lyxliv


Min Prinsessa Caddie. Foto: Cinna Wiberg.

Den bortskämda Prinsessan levde ett liv i lyx på Limmerhult. Det serverades bland annat diverse godbitar vid köksbordet och utomhus fanns det obegränsat med hjorttryffel och frusen hästbajs. Hon fick inte bara sina klor klippta utan också filade...dock inget nagellack. Caddie var med på den Avancerade Träningen med långa, kluriga och riktigt svåra apporter som hon fixade på ett bra sätt om än något "lössläppt". Och när Tigerdottern hade lust "lollade" hon en stund. När det blev dags för vila och skönhetssömn valde Prinsessan mellan säng, soffa och schäslong. Men så är hon ju också halvsyster med Kung Göran af Limmerhult!

1 kommentar:

Anonym sa...

Exakt, hon är  min halvsyrra och då, ja är man av kunglig börd så är man...Ska be min matte fixa ngt snyggt nagellack till nästa gång..Själv är jag på vilohem hos min Goldenkompis, det ger mig lite tid att fundera och reflektera över dom lååånga svåra apporter vi gjorde du och jag..Gud var vi va bra igentligen men vi måste bara göra ngt åt våra mattar..SKa fundera på vad..Ha det bra tills vi ses, hoppas snart..Kram från Kungen på Limmerhult....