19 november 2007

Ett bra tag sedan...

...bloggen uppdaterades. Vad har hänt? Inte så mycket...kan rapportera att Stackars Sune överlevt sin kloskada och inte är fullt så ynklig och klen längre. Vår Slice är en riktig liten spjuver och han hittar dagligen på små hyss...imorse kom han totalt obekymrad gående med min bh hängandes runt halsen?! Han hade liksom trasslat in sig på något märkligt sätt.
Har varit på två jakter. I fredags en trevlig and- och fältfågeljakt i Blekinge och igår en superfin fasanjakt här intill. I sista såten var det dock ett gäng grisar som dundrade iväg när spanielerna satte igång. Och trots att "svinen" inte ens sprang åt mitt håll blev jag alldeles knäsvag och matt. Vildsvin ligger tvåa på min "mest-rädd-för-lista". Vad som är i topp...äckliga, hemska, ringlande ormar!!!

Jag och Gerry vill passa på att skicka en Grattiskram till Lena Bratsberg och Tanni, som kom tvåa båda dagarna med R-CACIT vid helgens Europacup i Italien. Imponerande och superkul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Minus hälsar och tackar speciellt för att du inte nämnde hennes mycket pinsamma "fångad-i-fällan"-incident i söndags...

Muta Minus med pepparkakor (många!) och du kan nog bli hennes vän när vi är på Englandstour :-)