30 december 2006

Hm...


...egentligen skall man ju kanske inte avslöja sån't här, men jag kan liksom inte låta bli. Jag tar det från början...Tiger, Caddie och Tee har varit med mig hos mina föräldrar i Borås. Caddie och Tee hade en alldeles egen dubbelsäng att vältra sig i och Tigern blev prioriterad och fick sova i min säng. Det bjöds på både julbad och sköna skogspromenader samt kvällar i TV-soffan. Men det kanske bästa av allt - det serverades dagligen både julskinka, prinskorv och annat gott. Dom tre svarta blev mer och mer bortskämda för varje dag som gick och efter frukost dag åtta upptäckte vi en snart tioårig trettiotvåkilos Tiger på köksbordet. Den alltid så prydlige Tigern som inte ens hittade på hyss som valp!!! Men, men, där stod han nu och "städade" köksbordet som den mest naturliga sak i världen. Jag kunde liksom inte bli arg på honom utan smög iväg och hämtade kameran och förevigade händelsen.
Nu är vi tillbaka i Skåneland igen och här råder "ordning och reda" fast om sanningen skall fram...lite bortskämda är dom allt...alla sex!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe....Tiger tar för sig av livet goda(med ålderns rätt). Kul bild!!!

Gott nytt.....