17 september 2007

Grizzly sussar sött!



Ovanstående bild har fotograferats av Matte i Huset, som skriver följande...

"I torsdags var vi och tränade, Grizzly (och Pelton med) skötte sig mkt bra. Lång linjetag/dir på en kanin, Husse stoppade honom uppe på en höjd och kunde dirigera honom till höger där kaninen låg. En dubbelmarkering på vatten i näckrosor.

När han kom hem så var han kall och våt (även Pelton) och efter en stund får de komma in till oss vid TV.
Jag frågade var är Grizzly?! Husse i Huset tittade på mig lite underligt och säger... jag vet inte...nähä sa jag, men jag tror jag vet. Jag går in och tittar i min säng, och vem ligger där inlindad i MITT täcke. Tror du att Grizzly dratt på sig det själv? Han såg i alla f all ut att ha det riktigt, riktigt gott så jag kunde inte ta bort honom. Han har så lätt att få vattensvans säger Husse.
Blött var det på min madrass men vad gör det...Är det en jakthund han köpt, eller?"

Men Hallå i Halmstad! Visserligen är Grizzly son till en Prinsessa....men....!!!???
Fast lite gulligt är det....

Inga kommentarer: