10 september 2007

Olustigt telefonsamtal!

Igår skulle jag och Caddie egentligen startat på prov i Småland och Glasriket. Men då mina "ögonproblem" förvärrats efter en längre tids intensivt arbete framför bildskärmen, valde jag att stryka oss. Ringde således till Provledaren vid lunchtid i fredags och meddelade detta över mobilsvar. Döm av min förvåning när Provledningen ringde igår morse...dom undrade vart jag tagit vägen och varför jag inte fanns på plats! Alla väntade alltså på oss, och dessutom hade jag och Caddie första startnummer! Jag informerade givetvis om att jag lämnat meddelande över mobilsvar (vilket måste vara lätt att dubbelkolla vid ev. tveksamhet)...men ändå!!! Usch, det känns för jäkligt! Men har samtidigt lärt mig någonting...att begära bekräftelse eller kanske ännu bättre…att vara noga med personlig kontakt...

Inga kommentarer: