8 september 2007

Väldigt lite Hund


Rebecca och Ulriks goa' grabbar Alfons, 2 år och William, 3 år.

Denna vecka har tillbringats hos Mor utanför Borås (pappa och yngste brorsan Ulrik är i Vilhelmina och jagar älg.) Förutom skogspromenader med hundarna har det varit väldigt lite Hund. Dagarna har ägnats åt utflykter till diverse butiker i Knallebygden. Favoritaffären är "Skroten", som har hur mycket kvalitetstyger som helst till väldigt bra priser. Och i just denna butik var vi i nästan tre timmar (Gerry's kommentar..."vilken pina")! Jag är nämligen väldigt road av just tygaffärer, och speciellt då avdelningen med gardintyger! Det trodde ni inte om mig!? Kan inte själv sy en rak söm, men det kan min duktiga Mor! Så jag köper gardintyg och hon parkerar sig framför symaskinen! Nu ser jag fram emot Nya Fina Höstgardiner som min Snälla Mor kommer att leverera inom kort.

Inga kommentarer: