24 augusti 2009

Strålande helg i Halmstad!


Här agerar min far skytt åt Olle och Grizzly.


Eddie och Casey vid helgens B-provsträning.

I helgen har jag, hundar och föräldrar besökt Ingrid och Olle i Halmstad. Förutom en hel del hundträning har vi förstås njutit av Ingrids goda mat och tjötat massor. Vädret har varit strålande och humöret likaså! Behöver jag skriva att Ingrid skickade med oss en kylväska fullproppad med sin goda sylt, saft och inlagda gurka...antagligen inte...
Tack för en fin helg!


Mina underbara föräldrar och så jag. Mor har Caddie och Tee och Birdie är hos mig.


Skickar en GRATTISKRAM till Bettan och Visa som i helgen både blivit provbäst med förstapris i öppenklass och godkända
i Kkl.

5 kommentarer:

Ingrid O Olle sa...

Uj, uj vilken härlig helg vi hade tillsammans, träningen var ju en liten "bisak" i allt annat vi hade för oss. Det är inte bara du som ska tacka utan även vi för en härlig helg. Ah, vi gör om det snart igen, va???? Hälsa Lillemor o Ingvar. Hälsa Lillemor att snart kommer fotot..........Kram

Limmerhultskan sa...

Lådan då!! Hade HAN lådan med sig???

lena sa...

Dina underbara föräldrar hm... dom är lika mycket mina underbara svärföräldrar och givetvis min underbara svägerska. Fint kort på er!

Cinna....vet du fortfarande inte vad som finns i lådan....oj oj oj

Ingrid sa...

När mötet mellan Olle o Nettan sker pratas det inte ett ord om lådan. Nu börjar minsann jag också undra.................och framförallt ha mina misstankar

Limmerhultskan sa...

Hmmmm vet du Lena?? SNälla berätta...Ingrid: Om jag bara visste vad det var i lådjäveln så skulle jag kunna tala om ifall du skulle vara orolig eller inte :)
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Nyfiken i en struuut