22 september 2008

Förstapris och VP i Ökl för Elin och Dina


Starkt påhejjad av uppfödaren ringde Elin och efteranmälde Find-it Wonder Fly för öppenklassdebut i Kalix. Och Elin med sitt Underverk gjorde det igen...blev provbäst med Vp och förstapris (dock inget Hp denna gång). Dina och Elin passar varandra som "handen i handsken" och har det där "lilla extra".

Denna helg har varit riktigt härlig! Har haft Träff med mina valpköpare - mer om detta senare.
Elin och Find-it Wonder Fly var efteranmälda till Kalixprovet och startade igår...jag fick sms under dagen där Elin skrev att öppenklassdebuten hade fungerat riktigt bra och att domaren hade sagt i den öppna kriktiken att "du kommer att bli nöjd med priset". Och jajjamän - ett förstapris OCH bästa hund med VP. Stor GRATTISKRAM...ni är så otroligt duktiga och fina tillsammans!
Eddie och Find-it The Casey Lane blev slutsegrare vid LRK Hallands poängjakter - de hade alltså högsta sammanlagda poäng samtliga klasser. Grattis Eddie!
Eftersom min planerade fortsatta resa "söderöver" gick i stöpet, så följer jag med brorsan till dagens Tackjakt...ooops, nu måste jag skynda mig....återkommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis grattis Elin! Ni är så duktiga/Maria