24 september 2008

Dalarna och Retrievermästerskapet nästa


Idag åker jag och Caddie till Uppfödarna i Dalarna då Caddie är efteranmäld till helgens Retrievermästerskap. Det är mina föräldrar som i söndags, utan min vetskap, fixat detta. Dock kommer Prinsessan inte att startas av sin "halvblinda" matte utan av sin Uppfödare Lasse. Visst är drömmen att starta henne själv, men det är bara att inse att detta i nuläget är omöjligt. Caddie är i fin form och bara känslan att hon kommer till start är helt fantastisk efter allt som har hänt och hon har fått gå igenom. Oavsett hur det hela avlöper är just den känslan något jag alltid kommer att bära med mig.
Vilka underbara föräldrar (och uppfödare) jag har som gör denna upplevelse möjlig!

Håll tummarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Självklart håller vi alla tummar som finns här på Limmerhult..det lär blir rätt många, få se sisådär en 22 stycken kanske lite mer faktiskt.....
Kraaaaaaaaaaaam och Lycka till.....